Freitag, 28. Februar 2014

Hic kullanmadigim gelin ayakkabilarimi satiyorum !!!!!

O gün yanimda 3 cif ayakkabi vardi. Ben aslinda basdan beri pembe ayakkabili gelin olacagim diye esime söylemistim :)  Fakat o bana zorla bir ciftde beyaz ayakkabi almam icin israr etti. Benim gibi renkleri seven dügünde sadece beyaz gelin ayakkabi giyermi?? Tabiki giymez :) Ben onlari sanemiko ayakkabilari gibi süsleyip renklerdirmesini bilirdim ama o gün tam 3 cif ayakkabim oldugu icin daha fazla abartmak istemedim ve yanima dahil almadim.Bu yüzden bu Ankara/Gamzeden 180 Tlye almis oldugum ayakkabilari 120 TLye satiyorum. Ankaralilar Gamze gelin ayakkabicisini kesin tanirlar cok kaliteli ve saglam ayakkabi satilen bir magaza.Ister böyle kullanin yada kalemlerle renklendirin (isim yazin veya resim yapin :) Aslinda mayis ayinda henüzzzz halaaa gerceklestiremedigimiz 2.dügün fotoraf ve video cekimleri icin giyebilirim ama sirf cekimler icin yazik olur diye düsünüyorum. Satin almak isteyenler varsa bana Email: guzelgul@gmx.de    veya instagramdan guzelgull ulasabilir. 


Not: 39 veya 40 nolu olan ayakkabi bedenlere uygundur!!!



Cok kolay böyle süslenip hayalinizdeki ayakkabiyi kendiniz yapabilirsiniz


Bunlarda benim kendime yaptigim gelin conversleriydi :) 


Babetlerim buna benziyordu fakat daha güzellerdi (malesef resmi suan bulamadim)
Vee benim pembis gelin ayakkabilarim :) kimsenin ismini bile yazdirmadim altina heuheu cünkü daha cokkk giyecegim :)

1 Kommentar:

Yorumlariniz icin tskler :)