Mittwoch, 31. Juli 2013

Ben sana doyamadimki.......

Tam 24 gün gecmis evleneli. Ne zaman kina,dügün oldu ve balayi hic anlamis degilim.Keske zamani geriye cevirebilseydik :(( doyamadim ben o günlere ve esime. Esim dün diyarbakira görevine döndü.Ben ise bazi evraklar nedeniyle geri almanya´ya dönmek mecburunda kaldim. Yani 3 ay tekrar sabretmeliyiz :((  Allahim bitsin artik bu ayrilik evimize ve birbirimize kavusalim. (Amin) 
Bu arada herkese hayirli ramazanlar dilerim.Hic ramazanla ilgili paylasimlar yapamadim :( zaten ne yalan söyleyim bu sene malesef ramazandan birsey anliyamadim. Ilk haftasi balayindaydik geri kalanida yollarda gecti :( Her sene orucumu tutardim :( allahim affetsin sadece bir hafta tutabildim.



Simdilik bir kare ile veda ediyorum ve yarinden itibaren bütün kina-dügün-balayi vs. detaylari paylasacagim...........

22 Kommentare:

  1. Anonym31.7.13

    inş tez zamanda kavuşursunuzz..

    AntwortenLöschen
  2. Canım benimmm bu ayrılık geçiciiii üzülmee :)
    Çok güzel olmuşsunn yerimm seni benn yaa:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. evet gecici canim ama iskence gibi birsey :(( cok cok tskler :)

      Löschen
  3. inşallah biran önce sevdiceğine kavuşursun.... Hayırlı ramazanlar.

    AntwortenLöschen
  4. oyyy kıyamam
    hemen çabucak su gibi geçiversin zaman inşallah
    bu sene bende sağlık problemlerinden sadece 1 hafta tutabildim melesef
    ilaç kullanıyorum şimdi de
    Allahh diğer ramazanlara yetiştirsin inşallah
    sağlıklı huzurlu bir şekilde :)

    öptüm kuzuu
    moralini bozma böyle zamanlarda daha çok kenetlenin birbirinizee

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. sanada gecmis olsun canim. Aynen öyle cnm bizde öyle yapiyoruz

      Löschen
  5. allah başka ayrılıklar yaşatmasın.. bunlar güzel ve tatlı ayrılıklar

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. amin ins.Evet ama iskence cektiriyor cogu zaman

      Löschen
  6. Rabbim diri ayrılık versin. Elbet kavuşacaksınız :)

    AntwortenLöschen
  7. Çok güzel bir gelin olmuşsun maalesef doyulamıyor o saatlere.Allah kavuştursun canım. Şükret haline bak ben 1 yıldır eşimden ayrıyım o şırnakta görev yapıyor ben memleketimiz Adanada yaşıyorum oğlumla. Ve daha 1 senemiz var. 3 ay çabucak geçer hiç üzülme bak beterin beteri var :( Ayrılık denilince çok üzülüyorum. Sana sabır diliyorum :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. amin ins sanada sabir versin allahim :( cok zor cok birde cocuk olunca dahada zor oluyor

      Löschen
  8. OY KIYAMAM SİZE ... NE GÜZEL BALAYI YAPMIŞSINIZ :) BEN İŞ NEDENİYE 3 GÜN YAPABİLDİM İZİN :(
    ALLAH NAZARLARDAN SAKLASIN SİZİ .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. oooo baya az yapmissiniz canim ama hic yokdan iyidir. Amin ins sizleride bizleride hepimizide :) öpüldün

      Löschen
  9. Merhabalar,
    hayırlı uğurlu olsun, Allah bir ömür huzur versin..
    Benim de düğünüme 3 ay kaldı.. :)
    bu arada blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :) bana da beklerim :)
    http://whiteglaze.blogspot.com

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. cok tskler. O su son aylar yokmu hic gecmiyor sanki :) biran önce sizde kavusursunuz ins birbirinize.

      Löschen
  10. Tez zamanda tekrar kavuşmanız dileğiyle :)

    AntwortenLöschen
  11. değil mi canım yaa daha dün gibi yaptığın hazırlıklar. ben bile inanamıyorum :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)