Samstag, 22. September 2012

Dukan diyet 2

Bugün biraz dukan diyetden bahsedecegim.Dukan diyete baslayali 25 gün oldu ve simdiye kadar iyi sonunclar aldim.Bu diyeti ilk duydugumda biraz negatif bakmistim :"nasil yani insan istedigi kadar yigipde kilo almaz" diyordum.Ama gercekdende öyleymis :) Bu diyetin tam 4 devresi var:
-Atak evresi
Saf proteinler Ortalama sure: 5 - 10 gün
-Seyir evresi
Alternatif proteinler(bu evrede bazi sebzelerede izin var) 
5+5 uygulaması: Atak evresinden sonra 5 gün sebze+protein, diğer 5 gün saf protein olarak dönüşümlü olarak uygulayın.
1+1 uygulaması: 1 gün sebze+protein, 1 gün saf protein şeklinde uygulayın
2+7 uygulaması: Kilo fazlası az olanlar haftanın 2 günü saf protein kalan 5 gün ise sebze+protein olarak beslenirler. Saf protein günlerini pazartesi-perşembe olarak belirleyin.
Ortalama sure: Kilo basina bir hafta
-Güclendirme evresi
Kilo verildikten sonra güclendirme rejimi ortalama sure: Verilen kilo basina 10 gün 
-Koruma evresi
 Protein persembeleri + asansor kullanmayi birakmak + günde 3 corba kasigi yulaf kepegi



www.dukandiaet.com sitesinde ücretli coatching destegi alabilirsiniz veya sizin boyunuza kilonuza göre hesaplayip evreleri kac gün boyunca yapmanizdada yardimci oluyor. Ben hesaplattirdim ve 13.03.2013 kadar rejimi sürdürmeliyim :)ondan sonra koruma evresi geliyor. Umarim biraz yardimci olabilmisimdir.Egerki sorulariniz veya yemek tarfileri vb isteyenler varsa bana herzaman e-mail yolluyabilirsiniz.






10 Kommentare:

  1. işe yarıyorsa ve seni mutlu ediyorsa süper çünkü bu diyete bende antipatik yaklaştım:) böyle diyetlere , bitkisel olan herşeye ilgim var okumaktan çok zevk alırım .. disiplinliyimdir baya :))) 10 kilo verdim bende ama bitkisel ağırlıklı yedim ve yeşil çay içtim bu da alışkanlığa yaşam tarzıma dönüştü..

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. bende ilk önce öyleydim canim ama gercekden icim rahat ve tok bir sekilde bu rejime devam ediyorum :) ama yesil cayi bende cok severek icerim hergün iki bardak :)

      Löschen
  2. Anonym22.9.12

    Cok tesekkür ederim bu güzel bilgiler icin tatlim! Siteyi bir kurcalayim bakalim : )

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

      Löschen
    2. kesinlikle kurcamalisin canim :)

      Löschen
  3. Geçen yaz almıştım kitabını, sayfasını bile çevirmedim gözümde büyüdü okumak. Bu aralar çok karşılaşıyorum dukkan ile. Hemen ölçtüm ben de, oldukça uzun bir yol gözüktü bana, inşallah başarabilirim.. :) Senin de güzel sonuçlarını bekliyoruz.

    http://notesonmypinboard.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. ben hemen alir almaz okudum :) ins basaririz hepimizde

      Löschen
  4. Anonym26.9.12

    mail adresini göremedim :(

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. canim ana sayfada en üst tarafda bana ulasin yazyior tikla orada e-mail adres cikyior :)

      Löschen
  5. Anonym6.10.12

    25 günde kaç kilo verdiniz acaba

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)