Samstag, 9. Juni 2012

cumartesi...

Selam kizlar nasil geciyor hafta sonunuz??? benimkisi ehh iste öyle böyle :) ben bugün...

sabah erken saatlerde kalkip spor yapmak icin fitness salonuna gittim ve tam 2 bucuk saat spor yaptim :) 

sonra güzel bir café´ye oturup kahvemi ictim.

Bir iki magazalara bakinip ciktim sadece birrrrrrr seycik aldim :))

Eve gelirken DVD ciye ugrayip iki DVD kiraladim.

Evime geldim dusumu yaptim cicilerimi giyinip süslendim püslendim :)

Hayatimla sohbet ettim uzun uzun :))

Terasim icin  aldigim tohumlari ektim.

Aldigim filmlere baktim. (tam bir ask filmiydi kizlar agladimmm :(
 

Aksam yemegini yedim ve geri kalan vaktimi ailemle gecirdim.

Sizler neler yapiyorsunuz bakalim??? tatil zamanida yaklastikca yaklasiyor.Hazirliklar felan basladimi?? 

3 Kommentare:

  1. ne kadar güzel bir gün geçirmişsin tatlım :) misss gibi :)
    bu arada güzel yorumun için çok teşekkür ederim :)

    AntwortenLöschen
  2. güzel ve verimli bir gün olmuş tatlım :)

    AntwortenLöschen
  3. bende izledim bu filmi canım, sonunda gerçek bir hikayeden alınmış olduğunu öğrendiğimde daha çok begenmiştim ;)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)