Dienstag, 24. Januar 2012

Postaci geldi/ meine Kosmetik sachen sind angekommen

......... vee bana yeni siparis verdigim makyaj malzemelerimi getirdi :DD siparislerimi kosmetik4less´de  yaptim. 

endlich sind sie angekommen "freu" "freu" :) bestellung bei kosmetik4less 
 




Beni taniyan rouge/allik hastasi oldugumu bilir ama su renge bakin yaa :)
Jeder der mich kennt, weiß das ich eine Rouge Liebhaberin bin :) egal welche Farbe ich muss sie alle haben.


Bir sürü sleekden paletlerim oldu simdi hepsinden cok memnunum hem fiyati hemde kalitesi harika
Jetzt habe ich ganz viele Sleek Paletten. Die Preise und die Qualitäten sind einfach genial.


Veee uzun zamandan beri elf-kosmetik´den birsey almamisdim söyle sitede gezinirken birde baktim alisveris sepetim dolmus :)) 

Und dann habe ich bei elf-kosmetik bestellt.


Elf-kosmetigin öjelerine bayiliyorum su öjelerin renklerine bakin kizlar :)

Ich liebe die Nagellacke von Elf-Kosmetik guckt euch mal die Farben an :)
Farlari aslinda fena degil daha dogrusu sirf bu iki paleti kullandim ve sinifi gectiler


Bis jetzt habe ich nur die zwei Paletten benutzt aber sie sind von der Farbgebung nicht schlecht
Kokusu biraz itici ama buda fena sayilmaz birdaha alirmiyim?? hayir almam. 


Auch wenn der Geruch mich nicht anspricht, finde ich es nicht schlecht aber noch einmal werde ich es mir nicht kaufen.


14 Kommentare:

  1. Ojelere bayıldı cnm güle güle sür :))

    www.nzlsyn.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  2. Ojelerine ve o iki far paletine ba-yıl-dım!
    Güzel günlerde kullan :)

    AntwortenLöschen
  3. Canım, güle güle kullan hepsini de :) Ama içim gitti bi an ya,bizde kozmetik alışverişi yurtdışı yasağı var ya ühühüüü :/ Sleek palet Bad Girl var bende de, senin kahve tonlu olan palete bayıldım !

    AntwortenLöschen
  4. iyi günlerde kullan şekerim:)

    AntwortenLöschen
  5. Anonym24.1.12

    GÜLE GÜLE KULLAN

    AntwortenLöschen
  6. Ojeler ve allık harika bitanem güzel günlerde kullan :)Özledim ya sen yoktun gülümse yok :)Bu postlar süper oldu <3

    AntwortenLöschen
  7. wowww dıyorum ama ya :)

    AntwortenLöschen
  8. harika ...odan da ne kadar çok ilgimi çeken karıştırılacak şey var...ben küçüklüğümden beri böyle odaları karıştırmaya bayılırımmm....halam benden çok çekmiştir mesela :)
    sevgiler

    AntwortenLöschen
  9. ojelerin renklerine bayildm cnm .. güle güle kullan ;)

    AntwortenLöschen
  10. Hepsi birbirinden güzel canım güle güle kullan. En çok ilk baştaki allık ve nude tonlarındaki far paletine bayıldım :)

    AntwortenLöschen
  11. Sleek Blushes sind von der Farbe her echt toll, habe den Rose Gold aber als ich las das es in China hergestellt wurde, möchte ich echt keine mehr kaufen :( wenn du magst schau beir mir vorbei, würd mich freuen. LG

    AntwortenLöschen
  12. gule gule kullan hepsini canim:):)
    baya bi alisveris yapmisin=D
    sevgiler

    AntwortenLöschen
  13. Farlara ve ojene bayıldım, aslında hepsini sevdim. Güle güle kullan canım :)

    AntwortenLöschen
  14. ne güzel şeyler alınmış böyle güle güle sür sürüştür tatlım,elf sipariş edebildiğin için çook şanslısın malesef biz o hakkımızı kaybettik:)fırçalarını yoksa hiç kaçırma al derim sevgiler:)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)