Samstag, 10. Dezember 2011

tatilden dönüsüm ve mim

Evettttttt tatilden döndüm malesef cok cabuk gecti bir hafta :( okadar cok paylasacak seyler varki ama dönüsümü bir mimle baslatiyorum :) sevdigim ve sürekli takip ettigim meslektasim http://pembeduslerulkesi.blogspot.com/ beni mimlemis.Cok tesekkür ederim canim hemen basliyorum cevaplamaya :))

Bu ödülle ilgili yapmamız gereken şey hakkımızdaki 7 gerçekten bahsetmek...

1. Cok sinirli ve sabirsiz biriyimdir. Zamanla sabretmeyi ve sakinlesmis ögrenmis olsamda, huylu huyundan vacgecmez derlerya, aynen o misali :) 

2. Kafamdaki planladigim seyleri (bunlar bazen iyide olabiliyor ve kötüde:) mutlaka yaparim ne pahasina olursa olsun :))

3. Cok inatciyimdir dedigim dediktir :) bu durumdan sevgilim cokk sikayetci ama alisti zamanla:)))
 
4. Yalana tahamülüm yoktur.Yalandan nefret ederim.Ve cok süpheciyimdirrrrrrrrrrrr asiri derecede hemde.

Birazda güzel taraflarimdan bahsedeyim

 
5. Gülmeyi ve güldürmeyi cok severimmm ve bir cok konuda oldugu gibi bu konuda cok basariliyim :)herzaman heryerde muhakkak gülümserim damarima basilmadigi sürece :))
 
6. Cok azimli ve cok caliskanimdir 
 
7. Para harcamayiiiiiiiiiii cok severim.Acayip sinirlerimi yatistiriyor :)Bu iyimi kötümü bilmiyorum ama sanirim benim gibi bir alisveris canavari pek yok.

Bu mimi kimler yapti kimler yapmadi bilmiyorum malesef ama yapmayanlar varsa onlar suan mimlenmistir :)




9 Kommentare:

  1. para harcamak nasıl yatıştırmaz ki insanı en sevdiğim şey :) süper mim olmuş :)

    AntwortenLöschen
  2. Bitanem hoş geldin ben de mimlemiştim :(Ama okumak keyifliydi öpüyorum çok ;)

    AntwortenLöschen
  3. Hoşgeldinn, tatil postlarını merakla bekliyorumm :)
    Sinirli ve sabırsız olduğuna inanmıyorum işte :)
    Üff para harcamayı ben de severim :)

    AntwortenLöschen
  4. çok keyifliydi okurken keyif aldım..:) mim güzel şey...:)

    sevgiler....

    AntwortenLöschen
  5. tatlım hoşgeldin tatilde neler yaptın bakalım keyifle okudum yazını:))

    AntwortenLöschen
  6. Hoşgeldin :)

    O sabırsızlık dedigin şeyden bendede fazlasıyla var :)

    AntwortenLöschen
  7. aa canim ya nezeman gittn geldn bende diyorum gül nerelerde nere kayip oldu meraktan geldim ki bizim kiz gitmiste gelms bile :D
    emm.. nerelere gittn ? . ya valla msne girmeyince dedm yoksa beni silidmi. birde bana bildiri gelmiyor ya senin yazdklarin :S
    neyse seviliyorsun .
    sevgilerr

    AntwortenLöschen
  8. hoşgeldin şekerim :) sabah sabah ofis ayağa kalktı senin blogu açınca sesi açık unutmuşum :) şu müzikleri otomatik başlatmasınız süper olur :)

    AntwortenLöschen
  9. güzel güzel sevindim canim amaa bk habersiz gitme bidaha :D
    sevgiler .

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)