Montag, 31. Oktober 2011

Outfit of the day

Evet iste sizlere yeni bir outfit postu....

Gecenlerde aldigim Esprit´den bu pantolu dayanamayip hemen giydim :D




Bu resimde gülmek yok..... :D evde ayaklarim üsüdügü icin anca bu ayiciklar ayaklarimi isitiyor o esnada unutmusum cikartmaya ama yinede göstermek istedim :D





 Kislik ceketimide giydim malum almanyada havalar cokkkkkkkk soguk....



Gömlek: S.Olivers 65 Euro
Pantolon: Esprit 50 Euro
Ceket: H&M 60 Euro
Ayakkabi Zara 40 Euro
Kolye H&M 7 Euro
Canta: H&M ???

7 Kommentare:

  1. şort-çorap-ayakkabı çok uyumlu olmuş,çok beğendim.ama en bayıldığım pantiflerin oldu:)ben de ne zamandır istiyorum almayı ama hiç kısmet olmadı:)

    AntwortenLöschen
  2. Gülümse: Tskler cnm banada annem almisti bilir böyle seyleri sevdigimi :D

    AntwortenLöschen
  3. Anonym31.10.11

    güle güle giyin gülüm <3 cok güzel olmussun, ben en cok gömlegini begendim.

    AntwortenLöschen
  4. Öncelikle bloguma hoşgeldin.Bende seni hemen takibe aldım.Biraz rahatsız olduğum için netten uzaklaşmıştım.o yüzden geç cevaplayabildim.
    Outfitin ise çok yakışmış.Güzel günlerde giy..

    AntwortenLöschen
  5. queen_ff: Hosbulduk sende hosgeldin :) ve cok cok gecmis olsun....

    AntwortenLöschen
  6. Ayıcıklar çok şeker ama, neden gülelim, biz hiç giymiyoruz mu sanıyorsun, benim de ev botum var :)

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)