Samstag, 10. September 2011

Yeni ciceklerim

Hafta sonunu getirebildik sonunda ama malesef sevinecek durumda degilim cünkü cok hastayim:( Cok kötü üsütmüsüm ve yatakdan cikamiyorum. Bugünde hem hava almak icin hemde kendimi mutlu etmek icin giyinip disari ciktim. Gecen hafta almis oldugum cicekleri malesef kardesime vermek zorunda kaldim gönülsüz :)) Neymissmismis ögretmenin sinifdaki cicegini yalnislikla düsürüp kirmis ve yenisini almasi gerekiyormus.Nasil oluyorsa anlamadim ama vermek zorunda kaldim :(( Amaaa bugün yenilerini aldim hemde iki cesitinden ve bu seferde ne olursa olsun kim olursa olsun vermek gibi bir niyetim yok :DD

Ilk aldigim beyaz orkidelerim malesef solmuslardi bende bu sefer beyaz-pembe olanlarindan aldim
Ne güzeler degilmi???
Bunlarda zambak ciceklerim acilinca cokkkkkk güzel bir görüntü veriyorlar zaten en cok sevdigim cicekler zambakla orkideler...

 Bunlarda sahte güllerim ve gercek bambuslerim  :D üzülmesinler diye onlarida cektim ....hehhee

Ve tabiki kendimide cektim hasta halimle :DD

3 Kommentare:

  1. orkidelerine bayıldımmmm

    AntwortenLöschen
  2. orkideler çok güzelmiş:) benimde var ama tam olarak nasıl olucak bakımı bilmiyorum korkuyorm oyüzden ölcekler diye:(

    AntwortenLöschen
  3. pembe gönlüm sende: Cnm bende pek anlamiyorum bakimlarindan ama sürekli suluyorum ilgi,sevgi veriyorum konusuyorum onlarda solmuyorlar :DD

    AntwortenLöschen

Yorumlariniz icin tskler :)