Donnerstag, 30. Juni 2011

Bugün ne giymisim?

Bugün sabah yatakdan kalkasim gelmedi. Hava desem soguk ve yagmurlu, uyku desem gözümden akiyor :) Dün 35 derece olan sehir bugün 17 derece :D  Aslinda soguk havadan sikayetci degilim helede böyle bir günde, cünkü bugün ögretmenler toplantisi var :) Bu arada yarin yola cikiyoruz ve hala bavulumu hazirliyamadim. Neyseki aksam toplantidan dönünce yapmaliyim. Sanirim türkiye´de bu aralar havalar baya bi serin ne götürecegimi bile bilmiyorum.

Bugün rahat giyiniyim dedim:)




 Ayy yeyim ben onu :) gecen ölesine gezinirken mazada bu "kurabiye canavarli" Tshitü görünce asik oldum:))  Kendilerin herzaman cocukluk´dan beri hayraniyimdir ayni benim gibi kurabiye canavari:))))


Üstelik gecen hafta okuldaki minicik ögrencilerimle kurabiye canavarin muffinlerini yapmistik. Cok lezetlyidi afiyetle yedik hepsini :D  Nasilda belli degilmi "kurabiye canavarin" hayrani oldugum :)))

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Yorumlariniz icin tskler :)